Bediende logistiek & inkoop

Beringen
Logistiek assistent(e)
Transport & Logistics
Bediende
Bedrijf
Voor onze klant te Beringen zijn wij op zoek naar een bediende logistiek & inkoop. 
Omschrijving

Als bediende logistiek & inkoop zal het logistieke proces van A tot Z jouw hoofdverantwoordelijkheid zijn. Zo zal je zorgen voor de transport van de in- en uitgaande goederen en het inboeken van de binnengekomen producten.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Het coördineren van inkomende en uitgaande transporten, waarbij je dagelijks contact hebt met verschillende nationale/internationale transporteurs.
  • Het inboeken van alle binnenkomende goederen.
  • Import/export documenten in orde maken.
  • Ondersteuning bieden aan collega's bij het beheren van de leveranciersportefeuille, inclusief taken zoals inkooporderverwerking, bewaking van levertijden en administratieve afhandeling van goederenontvangst
  • Een aanzienlijk deel van deze taken wordt uitgevoerd met behulp van hun ERP-systeem. Je onderhoudt intensief contact met transporteurs, leveranciers en collega's, zowel telefonisch als per e-mail.
Profiel
 
  • Je hebt een Bacheloropleiding afgerond binnen een relevante richting of gelijkwaardig door ervaring.
  • Snel begrip en servicegerichtheid typeren jou.
  • Je beheerst het Nederlands en Engels zowel schriftelijk als mondeling uitstekend, verder kan je jou behelpen in het Frans en Duits.
  • Je blinkt uit in communicatie en sociale vaardigheden en neemt een proactieve houding aan in de omgang met leveranciers en klanten
  • Oog voor detail, gestructureerd en nauwkeurig werken zijn jouw sterke punten
  • Je bent georganiseerd, weet prioriteiten te stellen en vermijdt chaotisch werken
  • Je reageert adequaat op spoedregelingen en bent flexibel, in staat om snel te schakelen.
  • Goede kennis MS-Office, vooral Excel, heeft voor jou weinig geheimen.
Aanbod
  • Wij bieden jou een voltijdse, zelfstandige en gevarieerde functie binnen een groeiende onderneming.
  • Je werkt 39u/week waardoor je 6 ADV dagen opbouwt per jaar.
  • Startuur is elke dag tussen 8u en 9u.
  • Na een inwerkperiode is er de mogelijkheid om 1 dag per week van thuis uit te werken.
  • Het salaris is afgestemd op jouw kennis en ervaring.
  • Extralegale voordelen: een winstdelingsregeling, een uitstekende pensioenregeling, opleidingsmogelijkheden, gratis lunch, een ongevallen- en hospitalisatieverzekering, en moderne werkplekken.
  • Optie vast na positieve interimperiode.
Solliciteer nu
Contactgegevens
Hasselt
Kleinhoefstraat 5
2440 Geel
Jonas Mispoulier

Deel dit via:

Solliciteer nu
Bediende logistiek & inkoop
Slechts één bestand.
10 MB limiet.
Toegestane types: txt, pdf, doc, docx.
Slechts één bestand.
10 MB limiet.
Toegestane types: txt, rtf, pdf, doc, docx.

Ik heb de privacy policy gelezen en ga ermee akkoord

Ik geef Jobmatch toestemming om mijn contactgegevens te gebruiken voor nieuwsbrieven en marketingacties (vb. wedstrijden en evenementen van Jobmatch).

Zit je met vragen? Of kom je graag eens op gesprek?
Dan is er altijd een Jobmatch-kantoor in je buurt.
Zoek het dichtstbijzijnde kantoor