Bediende logistiek & inkoop
Beringen
Logistiek assistent(e)
Transport & Logistics
Bediende
Bedrijf
Voor onze klant te Beringen zijn wij op zoek naar een bediende logistiek & inkoop.
Omschrijving
Als bediende logistiek & inkoop zal het logistieke proces van A tot Z jouw hoofdverantwoordelijkheid zijn. Zo zal je zorgen voor de transport van de in- en uitgaande goederen en het inboeken van de binnengekomen producten.
Een greep uit jouw takenpakket:
- Het coördineren van inkomende en uitgaande transporten, waarbij je dagelijks contact hebt met verschillende nationale/internationale transporteurs.
- Het inboeken van alle binnenkomende goederen.
- Import/export documenten in orde maken.
- Ondersteuning bieden aan collega's bij het beheren van de leveranciersportefeuille, inclusief taken zoals inkooporderverwerking, bewaking van levertijden en administratieve afhandeling van goederenontvangst
- Een aanzienlijk deel van deze taken wordt uitgevoerd met behulp van hun ERP-systeem. Je onderhoudt intensief contact met transporteurs, leveranciers en collega's, zowel telefonisch als per e-mail.
Profiel
- Je hebt een Bacheloropleiding afgerond binnen een relevante richting of gelijkwaardig door ervaring.
- Snel begrip en servicegerichtheid typeren jou.
- Je beheerst het Nederlands en Engels zowel schriftelijk als mondeling uitstekend, verder kan je jou behelpen in het Frans en Duits.
- Je blinkt uit in communicatie en sociale vaardigheden en neemt een proactieve houding aan in de omgang met leveranciers en klanten
- Oog voor detail, gestructureerd en nauwkeurig werken zijn jouw sterke punten
- Je bent georganiseerd, weet prioriteiten te stellen en vermijdt chaotisch werken
- Je reageert adequaat op spoedregelingen en bent flexibel, in staat om snel te schakelen.
- Goede kennis MS-Office, vooral Excel, heeft voor jou weinig geheimen.
Aanbod
- Wij bieden jou een voltijdse, zelfstandige en gevarieerde functie binnen een groeiende onderneming.
- Je werkt 39u/week waardoor je 6 ADV dagen opbouwt per jaar.
- Startuur is elke dag tussen 8u en 9u.
- Na een inwerkperiode is er de mogelijkheid om 1 dag per week van thuis uit te werken.
- Het salaris is afgestemd op jouw kennis en ervaring.
- Extralegale voordelen: een winstdelingsregeling, een uitstekende pensioenregeling, opleidingsmogelijkheden, gratis lunch, een ongevallen- en hospitalisatieverzekering, en moderne werkplekken.
- Optie vast na positieve interimperiode.
Solliciteer nu
Contactgegevens
Hasselt
Kleinhoefstraat 5
2440 Geel
Jonas Mispoulier
Solliciteer nu
Bediende logistiek & inkoop