Kantoor in de kijker: Brussel

BLOG

De Brusselse regio wordt bij Jobmatch onder handen genomen door momenteel twee kantoren, met een derde in de steigers voor 2019. We zijn vertegenwoordigd in Anderlecht, op de Louisalaan in ’t hartje van Brussel en binnenkort ook in de noordrand, waardoor we zowel voor onze klanten als onze uitzendkrachten makkelijk bereikbaar zijn.

Het kantoor van Anderlecht werd opgestart in 2014, Louisa opende in 2017 haar deuren, wat van Jobmatch Brussel een relatief jong kantorennetwerk maakt. Met drie enthousiaste kartrekkers aan het roer – Eva, Joeri en Joke – zijn we klaar om de Brusselse regio helemaal in te palmen, maar daarvoor zoeken we vandaag nog enkele straffe Consultants met veel goesting ter versterking! Heb jij zin om samen met ons je tanden te zetten in de uitbouw van Brussel en omstreken? Laat dan zeker van je horen!

Wat heeft een goede consulent dan eigenlijk nodig?

Joeri: Een consulent is een echte duizendpoot! Wat heb je zeker nodig? Naast veel enthousiasme en drive, beschik je over een stevige portie mensenkennis. Dit heb je nodig om je kandidaten in te schatten naar competenties en persoonlijkheid toe, maar ook om een goed beeld te krijgen van wat voor profiel je klant precies nodig heeft. Je houdt van het commerciële aspect van je job en je haalt voldoening uit het feit dat de resultaten van je harde werk op korte termijn zichtbaar zijn. Je weet je prioriteiten te stellen en stuurt deze bij wanneer nodig.

Natuurlijk beschik je ook over goede communicatieve vaardigheden en een flinke dosis ondernemerschap en zin voor initiatief. Je hebt een pro -actieve houding en bent een echte teamplayer. En verder? Om bij ons te passen, heb je een goed gevoel voor humor, hou je van gezelligheid maar ook van hard werken. Successen worden bij ons immers altijd gevierd. Work hard, play hard :)

Hoe ziet een typische dag eruit in jullie kantoor?

Joke: Wij beginnen ’s morgens altijd met een koffietje! We stellen onze planning samen voor die dag en beginnen eraan. Op zoek gaan naar dé kandidaat en hem of haar inplannen voor een gesprek bij ons op kantoor, onze klanten bellen en hen op de hoogte stellen over de stand van zaken van hun vacatures, vragen beantwoorden van onze uitzendkrachten, contracten opstellen voor onze starters… Het hoort er allemaal bij! Geen enkele dag is dezelfde, wat het natuurlijk erg boeiend en leerrijk maakt.

Wat maakt jullie job zo leuk?

Eva: Ik vind het hebben van vele afwisselende contacten een heel leuk aspect aan onze job. Mensen op lange termijn aan je binden en samen een vertrouwensrelatie opbouwen: dat is het doel! En dit zowel met de kandidaten als met onze contactpersonen binnen de bedrijven. En als je dan een goede match vindt tussen een kandidaat zijn competenties en ambities enerzijds en een job en bedrijfscultuur anderzijds, dan geeft dat een enorme voldoening. Want wanneer je iemand aan een job helpt,  maak je echt een verschil in deze persoon zijn leven. En als kers op de taart is iedere dag anders en heb je de ruimte om initiatieven te nemen en je eigen agenda te bepalen. Super toch?

Zit je met vragen? Of kom je graag eens op gesprek?
Dan is er altijd een Jobmatch-kantoor in je buurt.
Zoek het dichtstbijzijnde kantoor